שאלות ותשובות
מי יכולה לרכוש את המכשיר?
המכשיר זמין לרכישה עבור מבוטחות כללית מושלם בעלות תיק היריון פעיל בכללית.
כיצד ניתן לרכוש את המכשיר?
במידה והינך מבוטחת כללית מושלם ויש לך תיק היריון פעיל בכללית , תוכלי להיכנס לעמוד הבא pulsenmore.com/homeultrasound. לחיצה על כפתור הרכישה תוביל אותך לאיזור האישי שלך בכללית, שם תוכלי לרכוש את השירות.
ממתי אפשר להזמין וכמה סריקות ניתן לבצע?
את השירות ניתן להזמין מרגע שיש למבוטחת תיק היריון פעיל. ניתן להשתמש בשירות משבוע 14 ועד סוף ההיריון או עד לביצוע של 50 סריקות באותו היריון. השירות זמין להיריון אחד בלבד. ניתן לסרוק עד 3 פעמים ביום ובשעות פעילות המוקד- שירות של 7 ימים בשבוע בין השעות 08:00 ל-22:00
האם ניתן לצפות בסריקות?
את כמובן יכולה לצפות בזמן שאת מבצעת את הוראות הסריקה באפליקציה. לאחר מכן, הסריקות מועברות לרופא ולא ניתן לחזור ולצפות בהן.
מה שירות האולטרסאונד הביתי בודק?
השירות בודק את תקינות שלושה מדדי חיוניות העובר: דופק עוברי, תנועות עובר וכמות מי השפיר
מי מפענח את הסריקות?
הסריקות מגיעות למוקד האולטרסאונד הביתי של הכללית. צוות רופאים, רופאות, טכנאים וטכנאיות רואה את כל הסרטונים ויש לו גישה לתיק הרפואי שלך, כך שהוא מכיר גם את ההיסטוריה הרפואית והמיילדותית שלך.
תוך כמה זמן מגיע הפיענוח מרגע הבדיקה?
הפיענוח מגיע תוך 4 שעות. כמובן שייתכן ופחות.
איך אדע אם מכשיר הסמארטפון שלי נתמך?
במידה והינך בעלת מכשיר סמארטפון מסוג Android, תוכלי לבדוק את תאימותו לשימוש במכשיר האולטראסאונד הביתי באמצעות לשונית “בדיקת תאימות” באפליקציית Pulsenmore (הזמינה ב Google Play-Store). יש לבצע את הבדיקה מהמכשיר ממנו את מתכוונת לבצע את הסריקות. לפרטים נוספים ניתן לפנות לכללית בטלפון *2706.
במידה והינך בעלת מכשיר מסוג iPhone – מכשיר האולטרסאונד הביתי תומך במכשירי iPhone מדגם 11 ומעלה (למעט דגמי iPhone SE דור 2 ודור 3 אשר אינם נתמכים כרגע) בעלי מערכת הפעלה iOS גרסה 15 ומעלה.
מידע בנושא תאימות מכשירים https://pulsenmore.com/supported-smartphones-he
האם אפשרי להשתמש ממספר מכשירי טלפון שונים? נניח בעבודה ממכשיר מסוים ובבית ממכשיר אחר?
ניתן להיכנס מכל מכשיר טלפון נתמך. אפשרי, גם מ-2 מכשירים שונים באותו יום.
האם המכשיר מהימן?
המכשיר מהימן ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. מעל 120,000 סריקות בוצעו בהצלחה מאז השקת השירות. אין ספק כי נשים יכולות לסרוק את עצמן בהצלחה וכי הצוות הקליני המרוחק יכול לזהות בהתבסס על הסריקות פרמטרים הקשורים לחיוניות העבר: דופק עובר, תנועות עובר וכמות מי שפיר.
האם יש סיכון בבדיקה?
בדיקת אולטרסאונד היא טכניקת הדמייה המבוססת על גלי קול. מכשיר האולטרסאונד של פלסאנמור הינו מכשיר דיאגנוסטי המשמש להצגת תמונה בלבד (ללא דופלר, תלת מימד וכו) ולכן משתמש בהספק נמוך ולפיכך, הפרופיל הבטיחותי שלו הינו גבוה מאוד לאם ולעובר.
האם ניתן לסרוק ללא פיענוח רפואי?
כל סריקה מחויבת בפיענוח רפואי וחשוב להמתין עד לסיום העלאת הקבצים. לא מצופה ממך להבין ו/או לפענח את סריקות האולטרסאונד, אלא לסרוק על פי הנחיות האפליקציה ולקבל תשובה מהמומחים המיומנים בקריאת סרטוני אולטרסאונד.
האם המכשיר יכול להגביר חרדה ולייצר תלות?
מכשיר האולטרסאונד הביתי תוכנן בכדי לתת מענה להמשכיות במהלך ליווי היריון ונועד להעניק לך שקט נפשי. כמות הסריקות הזמינות במסגרת השירות מוגבלת ובכל מקרה אינה מהווה תחליף למקרי חירום.
האם אני יכולה להעביר את המכשיר שלי למטופלת אחרת?
לא ניתן להעביר את המכשיר בין מטופלות. המכשיר הוא מכשיר רפואי והסקירות נשמרות בתיק ההיריון של המטופלת.
האם ניתן להשתמש במכשיר בהיריון מרובה עוברים?
לא. המוצר כפוף לניסויים הקליניים שבוצעו עם המכשיר, ולאישור משרד הבריאות שהתקבל על שימוש במכשיר בהיריון עם עובר אחד.
איך מנקים את המכשיר?
המכשיר מכיל רכיבים אלקטרוניים. אין לאפשר לג'ל להתייבש על מכשיר האולטרסאונד הביתי.
השתמשי במגבוני תינוקות או במגבת לחה נקייה ובמעט סבון עדין לשטיפת כלים. אין להשתמש בחומרי ניקוי חזקים דוגמת: אציטון, מדללי צבע, חומרים ממיסים ועוד, שכן אלה עלולים לגרום נזק למכשיר.
איך מתחילים את השימוש?
מורידים את אפליקציות Pulsenmore והכללית למכשיר הטלפון הנייד. בכל פעם שתרצי לבצע סריקת אולטרסאונד, הכניסי את הטלפון לתוך התושבת והכנסי לאפליקציית הכללית. כל סריקה שתבצעי תהיה מלווה בסרטון הדרכה המסביר כיצד להחזיק את המכשיר, להזיז אותו ולסרוק על מנת שצוות המומחים יוכל לראות את כל הפרמטרים כהלכה. מידע נוסף תוכלי למצוא בסרטון:
מה עושים עם המכשיר בתום השימוש?
המכשיר הוא שלך אך לא שמיש יותר בסוף ההיריון, מכיוון שהוא מתאים רק להיריון אחד ולא ניתן להעברה. בתום השימוש , תוכלי להניח את המכשיר בפח המחזור הירוק למוצרי אלקטרוניקה הקרוב לביתך.
האם ניתן להשתמש בשירות בחו"ל?
לפי הסכם השירות מול ספק שירותי הבריאות שלך לא ניתן להפעיל את השירות מחו"ל.
למי פונים אם נתקלתי בבעיה?
במידה והינך מבוטחת הכללית, אנא פני למוקד האולטרסאונד הביתי בטלפון *2706
סרטוני הדרכה
כניסה דרך אפליקציית כללית
חיבור למשתמשות i-Phone
באם הינך מבוטחת כללית מושלם והינך זקוקה לתמיכה בשירות אנא פני למוקד האולטרסאונד הביתית בכללית בטלפון *2706
מעוניינת שנחזור אליך?