שאלות ותשובות

המכשיר זמין לרכישה עבור מבוטחות כללית מושלם בעלות תיק היריון פעיל בכללית.

במידה והינך מבוטחת כללית מושלם ויש לך תיק היריון פעיל בכללית , תוכלי להיכנס לעמוד הבא pulsenmore.com/homeultrasound. לחיצה על כפתור הרכישה תוביל אותך לאיזור האישי שלך בכללית, שם תוכלי לרכוש את השירות.

את השירות ניתן להזמין מרגע שיש למבוטחת תיק היריון פעיל. ניתן להשתמש בשירות משבוע 14 ועד סוף ההיריון או עד לביצוע של 50 סריקות באותו היריון. השירות זמין להיריון אחד בלבד. ניתן לסרוק עד 3 פעמים ביום ובשעות פעילות המוקד- שירות של 7 ימים בשבוע בין השעות 08:00 ל-22:00

את כמובן יכולה לצפות בזמן שאת מבצעת את הוראות הסריקה באפליקציה. לאחר מכן, הסריקות מועברות לרופא ולא ניתן לחזור ולצפות בהן.

השירות בודק את תקינות שלושה מדדי חיוניות העובר: דופק עוברי, תנועות עובר וכמות מי השפיר

הסריקות מגיעות למוקד האולטרסאונד הביתי של הכללית. צוות רופאים, רופאות, טכנאים וטכנאיות רואה את כל הסרטונים ויש לו גישה לתיק הרפואי שלך, כך שהוא מכיר גם את ההיסטוריה הרפואית והמיילדותית שלך.

הפיענוח מגיע תוך 4 שעות. כמובן שייתכן ופחות.

במידה והינך בעלת מכשיר סמארטפון מסוג Android, תוכלי לבדוק את תאימותו לשימוש במכשיר האולטראסאונד הביתי באמצעות לשונית “בדיקת תאימות” באפליקציית Pulsenmore (הזמינה ב Google Play-Store). יש לבצע את הבדיקה מהמכשיר ממנו את מתכוונת לבצע את הסריקות. לפרטים נוספים ניתן לפנות לכללית בטלפון *2706.

במידה והינך בעלת מכשיר מסוג iPhone – מכשיר האולטרסאונד הביתי תומך במכשירי iPhone מדגם 11 ומעלה (למעט דגמי iPhone SE דור 2 ודור 3 אשר אינם נתמכים כרגע) בעלי מערכת הפעלה iOS גרסה 15 ומעלה.

מידע בנושא תאימות מכשירים https://pulsenmore.com/supported-smartphones-he

ניתן להיכנס מכל מכשיר טלפון נתמך. אפשרי, גם מ-2 מכשירים שונים באותו יום.

המכשיר מהימן ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. מעל 120,000 סריקות בוצעו בהצלחה מאז השקת השירות. אין ספק כי נשים יכולות לסרוק את עצמן בהצלחה וכי הצוות הקליני המרוחק יכול לזהות בהתבסס על הסריקות פרמטרים הקשורים לחיוניות העבר: דופק עובר, תנועות עובר וכמות מי שפיר.

בדיקת אולטרסאונד היא טכניקת הדמייה המבוססת על גלי קול. מכשיר האולטרסאונד של פלסאנמור הינו מכשיר דיאגנוסטי המשמש להצגת תמונה בלבד (ללא דופלר, תלת מימד וכו) ולכן משתמש בהספק נמוך ולפיכך, הפרופיל הבטיחותי שלו הינו גבוה מאוד לאם ולעובר.

כל סריקה מחויבת בפיענוח רפואי וחשוב להמתין עד לסיום העלאת הקבצים. לא מצופה ממך להבין ו/או לפענח את סריקות האולטרסאונד, אלא לסרוק על פי הנחיות האפליקציה ולקבל תשובה מהמומחים המיומנים בקריאת סרטוני אולטרסאונד.

מכשיר האולטרסאונד הביתי תוכנן בכדי לתת מענה להמשכיות במהלך ליווי היריון ונועד להעניק לך שקט נפשי. כמות הסריקות הזמינות במסגרת השירות מוגבלת ובכל מקרה אינה מהווה תחליף למקרי חירום.

לא ניתן להעביר את המכשיר בין מטופלות. המכשיר הוא מכשיר רפואי והסקירות נשמרות בתיק ההיריון של המטופלת.

לא. המוצר כפוף לניסויים הקליניים שבוצעו עם המכשיר, ולאישור משרד הבריאות שהתקבל על שימוש במכשיר בהיריון עם עובר אחד.

המכשיר מכיל רכיבים אלקטרוניים. אין לאפשר לג'ל להתייבש על מכשיר האולטרסאונד הביתי.

השתמשי במגבוני תינוקות או במגבת לחה נקייה ובמעט סבון עדין לשטיפת כלים. אין להשתמש בחומרי ניקוי חזקים דוגמת: אציטון, מדללי צבע, חומרים ממיסים ועוד, שכן אלה עלולים לגרום נזק למכשיר.

מורידים את אפליקציות Pulsenmore והכללית למכשיר הטלפון הנייד. בכל פעם שתרצי לבצע סריקת אולטרסאונד, הכניסי את הטלפון לתוך התושבת והכנסי לאפליקציית הכללית. כל סריקה שתבצעי תהיה מלווה בסרטון הדרכה המסביר כיצד להחזיק את המכשיר, להזיז אותו ולסרוק על מנת שצוות המומחים יוכל לראות את כל הפרמטרים כהלכה. מידע נוסף תוכלי למצוא בסרטון:

המכשיר הוא שלך אך לא שמיש יותר בסוף ההיריון, מכיוון שהוא מתאים רק להיריון אחד ולא ניתן להעברה. בתום השימוש , תוכלי להניח את המכשיר בפח המחזור הירוק למוצרי אלקטרוניקה הקרוב לביתך.

לפי הסכם השירות מול ספק שירותי הבריאות שלך לא ניתן להפעיל את השירות מחו"ל.

במידה והינך מבוטחת הכללית, אנא פני למוקד האולטרסאונד הביתי בטלפון *2706

faq-videos-shape

סרטוני הדרכה

הדגמה
סרטון סריקת אולטרסאונד
נגן וידאו אודות סרטון סריקת אולטרסאונד
סרטון סריקה הדגמה
נגן וידאו אודות סרטון סריקה הדגמה

כניסה דרך אפליקציית כללית

כניסה דרך אפליקציית כללית
נגן וידאו אודות כניסה דרך אפליקציית כללית

חיבור למשתמשות i-Phone

חיבור דרך נקודת רשת
נגן וידאו אודות חיבור דרך נקודת רשת
חיבור דרך נקודת רשת
נגן וידאו אודות חיבור דרך נקודת רשת
faq-shape

באם הינך מבוטחת כללית מושלם והינך זקוקה לתמיכה בשירות אנא פני למוקד האולטרסאונד הביתית בכללית בטלפון *2706

 

מעוניינת שנחזור אליך?